Blogger Destek Ekibi Olarak Sizi Sorunlarınızla Yalnız Bırakmıyoruz,Aradığınızdan Fazlasını Bulacağınıza, Destek Ekibi Olarak Garanti Veriyoruz ...

Blogger Hakkında Sorularınız & Cevaplarımız

Her türlü blogger sorunlarınızı bulabileceğiniz blogger destek ekibi olarak sorularınızı yanıtlıyoruz

Sorularınızı İletişim Aracılığıyla Veya Konuya Yorum Yaparak Yapabilirsiniz


25 Yorum Ekle:

Adsız dedi ki...

iyi günler blogger destek ekibi, ben bazı paylaşımlarımda linklerimin gizlenmesini istiyorum, yani paylaşımlarımda ( konularımda, linkleri direk vermek istemiyorum, yazının devamını okuyun vs, şeklinde birşey yapmamız mümkünmü

Adsız dedi ki...

Sorunuzun cevabını bu linkte bulabilirsiniz

http://destekblogger.blogspot.com/2008/06/blogger-konularnn-linklerini-gizlemek.html

Adsız dedi ki...

teşekkürler

Adsız dedi ki...

mrb. reklam kodunu kopyalıyorum ancak blogun html/javascript veya diğer ekleme araçlarından etkinleştirremiyorum. Html bilgim yok bu reklam kodunu bloguma nasıl yerleştire bilirim. BODY of your HTML pages e yapıştır diyor. bunu nasıl yapabilirim. acil yardıma ihtiyacım var.

Below you can find your personalized BidVertiser HTML code. Simply Copy (CTRL+C) and Paste (CTRL+V) it into the BODY of your HTML pages.
This code is specific for http://cinemablogy.blogspot.com and for any inner pages under it. Placing it on different domain will result in clicks that will not be counted as valid.

Try to place the code above the scroll, near the top of your web pages, which can be viewed without scrolling. This will dramatically increase your click ratio, thus, your earnings.

Adsız dedi ki...

Sizin yaşadığınız sorunu bende yaşadım, sinir bozucu bir durum

mail adresimden ulaşın

fatihdedecan53@hotmail.com

Adsız dedi ki...

elli yere baktım ama şu blogger a nasıl yeni şablon eklendiğini bi kişide anlatmamış..herkez hata kodlarıyla karşılaşıyor..yok mu bunu biçözümü...

Adsız dedi ki...

Merhaba ben blogger'da yeniyim ve bazı blog'larda gördüğüm kadarıyla sağ yanda (veya sol yan) yazılar yazılmış. Bunun nasıl yapıldığını soracaktım.

Teşekkürler

Fatih DEDECAN dedi ki...

gadget ekleyerek bu sorunu haleldebilirsiniz, kumanda panelinden/yerleşim/gadget ekle/metin kutusu diyerek yazınızı ekleyebilirsiniz, iyi günler...

Fatih DEDECAN dedi ki...

@ Ömer Faruk İNCE

Ömer bey kumanda panelinden yerleşim YERLEŞİM/HTML'yi Düzenle KISMINDAN GÖZAT DİYEREK ŞABLONUZUZU YÜKLEYEBİLİRSİNİZ...

FiLMTAMAM by Güven dedi ki...

Merhaba bir film forumum var. Sitemedki tüm başlıkları bir postta görünecek şekilde link olarak verebilirmiyim. içindekiler gibi bişey

Edward dedi ki...

Herkese İyi Akşamlar;
Araştırım ama bulamadım. Sitemdeki reklamların (vb.) sadece anasayfada görünmesini hangi kodla sağlayabilirim?
Saygılar..

Adsız dedi ki...

merhabalar öncelikle kolay geslin benim sıkıntım rollover buton yapıyorum bir adet yapınca sorun yok yanyana iki tane rolover buton http://benimadimenis.blogspot.com/ blogumda çalışmıyor template değiştirdim yine olmadı bununla ilgili bilginiz var ise yardımlarınızı bekliyorum

Oğuzhan Kanat dedi ki...

Merhabalar Benim Sorunum;

3-4 tane Yeni Sayfa Açtım Fakat Bu Sayfalara Tek Yazı Göderebiliyorum anasayfadaki gibi birden çok yazı nasıl gönderebilirim...mesela hakkımda sayfası açtım sadece bir metin atıyorum ayrı bir metin atma hakkı yok.....yardımcı olun lütfen

furQan dedi ki...

http://ucretsiztamsurum.blogspot.com/atom.xml
hocam benim problemim şu link
önceden düzgündü şimdi sadece acayip yazılar var bi yardım ederseniz...

Admin dedi ki...

http://hittmusic.blogspot.com/

Sorunum sayfa listesini logonun altında goruntulemek ıstıyorum yardımcı olursanız sevınırım.

Engin Gurur dedi ki...

ben bir blog kurdum ve bu blogda 4 tane sayfa açtim ancak ana sayfa dahil 1 konu açtığımda aynı sayfaya 1 konu daha açamadım yeni konu aç gibi bir link filan göremiyorum yeni açtıgım konular hem ana sayfaya gidiyor bunu nasıl yapıcam

Unknown dedi ki...

Merhaba benim bir sorunum var. http://blog.belgeselgunlugu.net/ bu blogumda yaptıgım paylaşımları facebookta paylaşırken fotograf cıkmıyor. Son paylaıma kadar cıkıyordu. http://blog.belgeselgunlugu.net/2011/10/macs-1206-bir-gokada-kumesinden-olusan.html mesela bu paylaşımı paylaşınca cıkıyor ama yeni eklediklerimde cıkmıyor. Sanırım bir yerleri bozdum ama çözemedim. Yardımcı olabilirseniz çok memnun olurum. Teşekkürler.

gurcu87 dedi ki...

bloggere ekledigim bir reklami nasil istedigim satir ve sütünlarini degistirebilirim

yardimci olsursaniz sevinirim

Adsız dedi ki...

eveistiyoruz.blogspot

Mrb, ben bloğumda açtığım yeni sayfalara nasıl yazı ekleyeceğimi anlayamadım,

mesela organik ürünler adında bir sayfa açtım ancak o sayfada bulunmasını istediğim yazıyı o sayfaya nasıl taşıyacagım bilmiyorum yardımcı olurmusunuz ?

My little Montenegro dedi ki...

merhaba, iletişim sayfasını açamadığım için sorunumu buraya yazıyorum...ıphone dan bir app ekledim blogger için.Amacım yazı ve fotoğraflarımı pc olmadan bloğuma yollamaktı.Üç başlıkta üç gönderi yaptım.Bu gün bloğuma girmek istediğimde uyarı vardı."... kötü içerik kullandığı bilinen www.blogarama.com" kullanımı saptanmıştır diye. o yayınları kaldırdım...Web yöneticisi merkezinden bloğumu doğrulamak için kod ekledim ( şablonda html düzenleden şablonun en sonuna ekledim )bX-9bbwk1 kodu veriyor...Lütfen yardımcı olabilirmisiniz...

portakalmavisi.blogspot.com

guzelgun1973@yahoo.com

Unknown dedi ki...

hocam merhaba .Benim sorunum.bloguma yayin ekliyorum .normalde anasayfada yayinin bas kismi yazar gerisi devemini oku der fakat bende yayinin hepsi anasayfada yayinlaniyor.
duzeltmeyi bilen varsa bana ulasabilirmi?

gamezonetr@hotmail.com

www.webknock.blogspot.com

cane dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
cane dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
cane dedi ki...

selam arkadslar bilmiyorum nereye ne yazacagımı ama benım sıteme bu bloggerden cok kötu kufur yazılmıs nasıl silinir lutfen yardımcı olun ..tamamsa_farketmez@hotmail.com adresin

Enis Baydemir dedi ki...

merhaba benim bilmediğim ve öğrenmek istediğim, bloğumda çok işe yarayacak bir konu var. ben şöyle bir şey yapmak istiyorum. bir şeye tıklandığında sayfa yenilenmeden linkin sadece belirli bir konumda açılmasını, yani demek istediğim sayfa yenilenmeden menü gibi hazırladığım resimlerden birine tıklandığında açılacak olan link belirlediğim bir çerçevenin içinde ön izleme gibi çıksın. bu resim olur, konu olur, video olur vs. anlatabildim mi bilmiyorum. hani tv kanalı değiştirmek gibi bir şey olacak. örneklerini gördüm ama yapmayı bilmiyorum ve nasıl arayacağımı da bilmiyorum. en azından bu ne ile ilgilidir? nasıl arayacağım? ismi nedir? ne denir? sadece bunun hakkında dahi yardımcı olabilseniz olur. http://enisbaydemir.blogspot.com.tr/

Diğer Yazılar