Blogger Destek Ekibi Olarak Sizi Sorunlarınızla Yalnız Bırakmıyoruz,Aradığınızdan Fazlasını Bulacağınıza, Destek Ekibi Olarak Garanti Veriyoruz ...

Blogger'a Muzik Eklemek ( Mp3 ) - ( WAW )
14 Haziran 2008 Cumartesi

Blogger'a Muzik Eklemek ( Mp3 ) - ( WAW )

Çoğu blog yazarı bloğumuza nasıl müzik ekleriz diye bana danışınca bu açıklayıcı yazıyı yazmaya karar verdim.

İlk önce bu yazıda blog sayfanızda yazı içinde nasıl müzik ekleyebileceğinizi göstereceğim.




Kullanabileceğiniz iki servis var, birincisi

Radioblogclub
adlı servis, bu serviste yabancı çoğu müzik parçasını hazır olarak bulabilirsiniz yani kendi bilgisayarınızdan yüklemenize gerek kalmaz. Bu sebeple ilk olarak bu servisi kontrol edin müzik koymak istediğinizde. Üstelik bu servisi kullanmanız için üye olmanız da gerekmiyor.

Öncelikle

http://www.radioblogclub.com
adresine gidin. Bu ekrandan koymak istediğiniz
şarkı veya grubun adını girip ara (Search) düğmesine tıklayın.

Ben bu örnekte Coldplay adlı grubu arattım.

Arama sonuç sayfası size Coldplay adlı grubun sistemde yüklü tüm şarkılarını listeler,
diyelim ki siz Scientist adlı şarkısını bloğunuza koymak istiyorsunuz, o zaman bu şarkının adının yanında bulunan mavi düğmeye tıklayalım.






Siz mavi düğmeye tıkladığınız anda sayfa yeniden yüklenmeden ekranın sağ
tarafında ihtiyacınız olan kod bölmesi belirecektir. Buradan 1 no.lu
işaretlediğim bölümden şarkıçaların renklerini değiştirebiliriz (öntanımlı
olarak gri renkte). 2 no.lu kısımdan da kodumuzun tamamını seçip sağ klik ile kopyalamalıyız.

Kopyaladığımız kodu bloğumuza yerleştirmek için Blogger'da Gönderi oluştur bölümünde, sağ üst köşede bulunan html düzenle sekmesine tıklıyoruz







Bu kısımda kodumuzu uygun gördüğümüz yere yapıştırarak işlemimizi tamamlıyoruz. Yazınızı tamamladıktan sonra yazıyı yayınla demeyi unutmayın :) Ben örnek olarak buraya Coldplay'in Scientist adlı şarkısını yerleştirdim.






Eğer bu şarkı bloğunuz her açılışta görünsün, sadece yazıya gömülü değil bloğun
anasayfasına gömülü olsun istiyorsanız Blogger'da üst menüden şablon kısmına
tıklayın ve yan menüden eklemek istediğiniz bölümde "Sayfa öğesi ekle" bağlantısına tıklayın.

Karşınıza çıkacak pencerede "HTML/Javascript" seçeneğini seçin ve Bloğa ekle bağlantısına
tıklayın.

Açılan pencerede başlık olarak "sevdiğim müzikler" tarzı bir yazı girebilirsiniz, içerik kısmına ise gene RadioblogClub'dan kopyaladığınız kodu girin. Değişiklikleri kaydet dedikten sonra şarkınız bloğunuzda koyduğunuz bölümde yayınlanacaktır.

6 Yorum Ekle:

Adsız dedi ki...

bu eklentiyi ekledim.müzik sitede şimdi ama liste halinde oluşturmak için napabiliriz? yani ikinci bi müzik eklemeye çalıştığımda ikinci bi eklenti çıkıyor.hepsini liste halinde yazmak için yapabileceğimiz birşey yapamazmıyız?

Lavinya Öz. dedi ki...

Öncelikle bu açık açıklama için :) çok teşekkürler.Sorum şu; ben ekledim(Metallica/ One) fakat doğru bir şekilde eklediğim halde şarkı çalmıyor. Sizce problem ne olabilir?
Saygıyla

geziyorum dedi ki...

ekledim ama sayfaya girince otomatik olarak abaşlamasını nasıl sağlayacağız

t_okan dedi ki...

olmayan müzikleri nereye yükleyebiliriz bu sitede böyle bişey var mı?

emekliyim.com dedi ki...

TESEKKÜRLERRRRRRRRRR

Blogger dedi ki...

Verdiğiniz Site kapanmış başka bi site falan var mı günümüzde :D

Diğer Yazılar