Blogger Destek Ekibi Olarak Sizi Sorunlarınızla Yalnız Bırakmıyoruz,Aradığınızdan Fazlasını Bulacağınıza, Destek Ekibi Olarak Garanti Veriyoruz ...

Blogger Favicon'unu Değiştirmek [ Çok Kolay ]

Arkadaşlar Sizinde Bildiğiniz Üzere Blogger Sitelerinin Faviconları Hep B Harfindedir, Bunu Değiştirmesini Öğretecem Bugün Size, Elinde Favicon Olmayanlar İçin Bir Web Sitesi Verecem İlk Olarak Ordan Kendilerine Bir Favicon Yapsınlar. Buyrun Adres http://www.favicon.cc/ Bu Adrese Girip Kendinize Bir Favicon Oluşturun.

Daha Sonra bu favicon'umuzu upload edecez, imageshack.us falan bu tür sitelere uplaod edemeyiz, onun için bir google pages hesabımızın olması gerek oraya upload edecez.


Yükledikten sonra "Uploaded stuff" menüsünde yükledigimiz favicon orda gözükecektir onun üzerine sag tiklayip baglanti adresini kopyala yapiyoruz.

isimiz googlepages de bitmistir sira blogger'a gidiyoruz. Hesabimiza giriyoruz Blogumuzu seciyoruz Sablon / HTML’yi Düzenle 'ye giriyoruz.

<link href='http://benim-adresim.googlepages.com/myfavicon.ico' rel='shortcut
icon'/>

Code: Simdi üstteki kodu Taginin hemen altina ekliyoruz ve Sablonu kaydet deyip cikiyoruz =) ve faviconumuz olmus oluyor.


2 Yorum Ekle:

Adsız dedi ki...

htmlyi düzenle dedim
Aşağıdaki kodu "head" ın altına mı üstünemi ekleyeceğim?
link href='http://benim-adresim.googlepages.com/myfavicon.ico' rel='shortcut
icon'

ve
aldığım adresi "benim adresim" yazan yeremi kopyalayacağım?

Son kısmı birazdaha açıklarsanız sevinirim

HTMLYİ DÜZENLEYE KADAR GELDİM SONRA TAKILDIM.

SELAMLAR

Zamanın Notları dedi ki...

Zaten bunlara gerek yokki blogger favicon değiştirmek için sadece tasarım kısmına girip en üsten sık kullanılanlar yazan yere tıklayıp kare bir favicon koyabilirsiniz.
Daha fazla ayrıntı için zamanın notları.blogspot.com

Diğer Yazılar